Damp!!! -.-

asså jag fattar inte!!!!!!!!!! Varföör????!!! Jag sitter här och slåår på knapparna för jag får så jäävla mkt damp!!
Ska jag avsluta min blogg???? Ska jag bara hålla min jävla käft? neejj juste!!! SLUTA HÄRMAS!!!!!!!!!! Jag vill för faan nt att ngn person ska härma mig!!!!!!!! Och ingen av er vet vemmmm föör att det är hemligt!!!!! Men den perosnen borde fan veta det själv!!!! Nu ska jag dra ut och snacka med min älskade älskade bästis <3
Jag älskar henne!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Märta, om du ser det här...kommentera! för jag mst säga en viktig grejj<3
Jag tror Sarah e arg på mig :'( Hoppas nt.....!!!
aja, nu ska jag gå och dö -.-
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men hejdååå!!!!!! men för faaan -.- det går nt att publicera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAMP!!!
Nu lägger ja ut den här äckliga bilden iaf! Bara för att jag får damp!
EFTERSNACK♥

Här kan du börja med att skriva lite information satt jag kan svara på din fråga eller få se din blogg med mera!♥
Den här söta kommentaren har Märta skickat

älskar dig gumman! <3 Saknar dig! <3 Nu ser du att jag har sett ditt inlägg. Du kan smsa mig när du vill men innom en timme är jag ''upptagen''. Haha eller asså jag ska gå och bada och min telle har dött...Smsa! <3

Puss puss älskar dig så jäääävla mycket! <333

2011-06-22 @ 20:16:03
BLOGG♥: http://martawashere.blogg.se/
Den här söta kommentaren har Sarah skickat

älskar dej gmn. Du är min allra bästa vän och det kan INGEN ändra på<3 har inte vart hemma Glömde mob hemma. Men gmn jag inte leva utan dej för då e jag inte hel jag e hel med dej. Älskar dej så grymt mkt så det finns Inga ord<3 Ingen kmr mellan oss och vår underbar vänskap. Saknar dej grymt vi får ses mkt<3. Du är så perfekt och den sötaste i hela världen. Love u love u love u love u love u love u fattar du hur mkt jag älskar dej. Nej du fattar inte för jag älskar dej så mkt så du kan inte fatta det. Du betyder allt för mej<3 älskar ingen så mkt som jag älskar dej älskling. Puss och kram till dej min favorit

2011-06-23 @ 07:22:59

Här är jag inte intresserad av reklam. Och varför slösa på tid med att skriva elakt när jag inte ens bryr mig? vaa?

Och du heter?♥
VIP♥?

Mail (JUST 4 ME♥)

Har du en blogg jag kan kika in på?♥

Vad har du på hjärtat bby?♥♥

Trackback
RSS 2.0