Gästblogg Sarah här

Hej! Sarah som sagt är mitt namn är 14 bor på Lidingö och Runa är min bästavän. Hon har skrivit hur vi träffats ska inte dra den igen. På fritiden är jag Me kompisar och rider elr nåt annat skoj. Till dej älskling: Älska dej ångrar inte min Kommentar för nu e Best friend. Dina sms jag börjar nästan gråta av vissa. Älskar dej 7kt gmn sötnos bby kallar dej mkt bästis. Hand i hand livet ut. Best friend forever<3 suger på att blogga Sry om Ja tråka ut er Puss Sarah
EFTERSNACK♥

Här kan du börja med att skriva lite information satt jag kan svara på din fråga eller få se din blogg med mera!♥
Den här söta kommentaren har GEISHA<3 skickat

:))))) <3 <3 <3 <3

love u <3

2011-06-24 @ 19:35:44
BLOGG♥: http://geishas.blogg.se/

Här är jag inte intresserad av reklam. Och varför slösa på tid med att skriva elakt när jag inte ens bryr mig? vaa?

Och du heter?♥
VIP♥?

Mail (JUST 4 ME♥)

Har du en blogg jag kan kika in på?♥

Vad har du på hjärtat bby?♥♥

Trackback
RSS 2.0