plast mugg ^^

Hej hej.....nu bloggar jag från mobilen :) o äter kluubbbaa :))) vid klockan halv 7 ungefär så ska jag, rocky och farmor åka till landet :) och amanda, fanny, denise och mia ska oxå vara där. Kul :) uppdateringen kmr bli dålig. Det e ju sommarlov :)))))) <3 men jag kmr att blogga ibland från min mobil. Uppdateringen kommer att bli bättre på torsdag för då åker ja hem. Jag kmr KANSKE videoblogga i bilen. O ja lovar att text blogga i bilen. Puss bajskorvarrrr nu mst ja ta en till klubba:) ^^ <3 … fråga nt om min rubriken
EFTERSNACK♥

Här kan du börja med att skriva lite information satt jag kan svara på din fråga eller få se din blogg med mera!♥
Den här söta kommentaren har 已知 Mohammedi Al-debis™ skickat

allt bra?

2011-06-26 @ 14:18:08
BLOGG♥: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Här är jag inte intresserad av reklam. Och varför slösa på tid med att skriva elakt när jag inte ens bryr mig? vaa?

Och du heter?♥
VIP♥?

Mail (JUST 4 ME♥)

Har du en blogg jag kan kika in på?♥

Vad har du på hjärtat bby?♥♥

Trackback
RSS 2.0