Rubrik rubrik rubrik jag älskar rubriker....NOT!

hej hej bloggen,,,,,,,förlåt att jag inte har bloggat men jag har varit på breviksbadet och haft det jäätte roligt! Efter det åkte jag hem och jag och Wille körde basket, var i en park, gick till Ica och köpte SOLERO SHOTS!!!!Sjukt goda. Och imorron e det skolavslutning........ :(
Kul att börja i en annan skola men as,piss tråkigt och sorligt att lämna dom andra....för vissa kmr gå i torsvik, källängen och i afrika.......och det kmr bli sorgligt. ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
VIKTIGA NYHETER!!!!!
Alla i hela världen måste stanna hemma i morgon! För att Geisha kommer att göra en flod/översvämmning i hela världen! Så stanna hemma imorgon på skolavslutningen för Geisha kommer att gråta MYCKET!!!!!!!!!!!! ;( ;( ;( ;(
Men tänk dom i D klassen. Dom gillar jag oxå, vill stanna i skärsätra, åååhh jag vill inte! Jag vill inte!!!! men serri JAG VILL INTE!!!! jag MÅSTE hålla kontakten me dom i 5:an....5: C <3 och 5: D <3
Vrf ska det vara skolavslutnng? ;(
LÄS ALLT FÖR I HELVETE, NU HAR JAG TAGIT MIN TID TILL ATT SKRIVA DETTA OCH SÅ LÄSER NI INTE...?! JAG SKA EGENTLIGEN SOVA MEN JAG ÄLSKAR MIN BLOGG OCH MINA LÄSARE...MNE NI KAN JU FÖR FAN LÄSA?
nej nej, inte bläddra ner!!! DU SKA LÄSA<333
EFTERSNACK♥

Här kan du börja med att skriva lite information satt jag kan svara på din fråga eller få se din blogg med mera!♥
Den här söta kommentaren har MELI skickat

sv: Jaa :D

2011-06-17 @ 00:13:43
BLOGG♥: http://mmeeli.se
Den här söta kommentaren har Viktoria - Fotoblogg skickat

Svar: Har kollat runt lite, hittar knappt något. kan du inte skicka länken till de bilderna du vill ha?

2011-06-17 @ 09:24:51
BLOGG♥: http://pixelgnome.blogg.se/

Här är jag inte intresserad av reklam. Och varför slösa på tid med att skriva elakt när jag inte ens bryr mig? vaa?

Och du heter?♥
VIP♥?

Mail (JUST 4 ME♥)

Har du en blogg jag kan kika in på?♥

Vad har du på hjärtat bby?♥♥

Trackback
RSS 2.0