Sarah♥ Super snälla söta Sarah.....I ♥ U

♥Jag startade blogg och ville blogga.....jag fick kommentarer av Sarah, jag visste då inte vem det var...jag trodde det var en peddo ^^...sen så ville hon få tag i mig.....och sa att hon hade en överraskning :) Jag visste ju inte vem hon var men jag mailade och så...men fick nt tag på henne. Sen fick hon mitt nummer av Emelie. Hon skickade ett sms : hej det är jag Sarah, som har överraskningen :)
Sen ringde Siri och frågade vem hon var, jag sa att jag nt kände henne. Sen började jag och Sarah och sms:a
sen blev vi vänner på fb. Sen sms:ade vi mer o mer. Jag älskar Sarah!
Hon är jätte gullig och jätte snäll!♥
Ni fattar inte hur mkt jag älskar henne ♥
Jag hade turen som skapade bloggen :) Nu är jag och Sarah nära kompisar! ♥
Jag och Sarah ska sova över ngn gång tror ja ♥ Vi måste träffas!
Till Sarah:
Sarah, jag älskar dig och du fattr inte hur glad jag e som hittade dig...eller du hittade mig haha ;)
Men jag älskar dig 7kt mkt!!
♥♥♥♥♥
Du är jätte snäll, och jätte gullig. Jag älskar dig ♥
Visst har hon super fint hår? ♥
Älskar deeeejjjjj♥
EFTERSNACK♥

Här kan du börja med att skriva lite information satt jag kan svara på din fråga eller få se din blogg med mera!♥
Den här söta kommentaren har Sarah skickat

Tack för alla fina ord<3 Gulliga du. Älskar dej:)<3 Känner Dsm för dej och Vet du vi kmr sova över Massa ggr

2011-06-20 @ 18:34:16
Den här söta kommentaren har Märta skickat

Klara har oxå skrivit om Sarah!<3 Aja älskar dig bästis!<3 Pözz

2011-06-22 @ 02:37:28
BLOGG♥: http://martawashere.blogg.se/

Här är jag inte intresserad av reklam. Och varför slösa på tid med att skriva elakt när jag inte ens bryr mig? vaa?

Och du heter?♥
VIP♥?

Mail (JUST 4 ME♥)

Har du en blogg jag kan kika in på?♥

Vad har du på hjärtat bby?♥♥

Trackback
RSS 2.0