♥ Sommar ♥ Lov ♥

Idag blev det sommarlov för mig/oss.
Väldigt sorgligt!
Siri, vera, elin ska inte gå i högsätra :'( Inte William heller men jag har inte samma relation med William som jag har med mina kompisarr♥ Fast det e ju klart att jag är ledsen för att William inte ska gå i högsätra!
Men jag kmr sakna dom! Dom andra tjejerna ska gå i min klass eller paralell (stavning) klass och det e lite bättre iaf....
men asså det är as kul att det e sommarlov och  varmt och skönt och myysigt....men väldigt tråkigt att komma till skolan och känna att vissa av tjejerna inte e där.....:'(
Men nu mst jag åka och köpa min mobil♥ eller snart, men jag mst byta om!♥
Puss älskar er! <33
EFTERSNACK♥

Här kan du börja med att skriva lite information satt jag kan svara på din fråga eller få se din blogg med mera!♥
Den här söta kommentaren har dilara skickat

gillar du också justin bieber jag är hanns äkta fans älskar hohnom skit mycke jag dör för honom

2011-06-17 @ 21:44:56
BLOGG♥: http://dilsolife.blogg.se/
Den här söta kommentaren har Emelie skickat

wiliam komemr ju till högsätra i sjuan!

2011-06-17 @ 21:47:32
BLOGG♥: http://emeliestage.blogg.se/

Här är jag inte intresserad av reklam. Och varför slösa på tid med att skriva elakt när jag inte ens bryr mig? vaa?

Och du heter?♥
VIP♥?

Mail (JUST 4 ME♥)

Har du en blogg jag kan kika in på?♥

Vad har du på hjärtat bby?♥♥

Trackback
RSS 2.0